Τι είναι το GRE
Η εξέταση GRE είναι μια τυποποιημένη εξέταση (Computer-Based Standardized Test) και αποτελεί ένα από τα κριτήρια που χρησιμοποιούν τα μεγάλα πανεπιστήμια για να επιλέξουν μεταξύ των υποψηφίων φοιτητών για μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Ζητείται από πολλά πανεπιστήμια της Αμερικής, αλλά και αρκετά μεγάλα πανεπιστήμια της Ευρώπης (LSE, TU Delft, ETH Zurich κά).
Η εξέταση του GRE σταθμίζει υποψηφίους από διάφορα πανεπιστήμια τον ένα ως προς τον άλλο. Έτσι παρέχει στα admission offices ένα μέτρο σύγκρισης των υποψηφίων που κάνουν αιτήσεις πολύ πιο αντιπροσωπευτικό από τον βαθμό πτυχίου, που για φοιτητές ίδιας επίδοσης μπορεί να διαφέρει πάρα πολύ από το ένα τμήμα στο άλλο. Το GRE score εκφράζει σε ποιο ποσοστό του πληθυσμού βρίσκεστε.
Επεξήγηση του GRE test
Δωρεάν ενημερωτικό ραντεβού καθοδήγησης
Ελάτε σε επικοινωνία μαζί μας για κανονίσουμε ένα δωρεάν ενημερωτικό ραντεβού και να σχεδιάσουμε μαζί την καλύτερη στρατηγική αιτήσεων για τα πανεπιστήμια-στόχους σας. Επίσης θα αναλύσουμε πλήρως τις ιδιαιτερότητες του GRE test, αλλά και τον τρόπο που διδάσκουμε τους μαθητές μας να το προσεγγίζουν, ώστε να πετυχαίνουν τα κορυφαία scores στην Ελλάδα.
H προετοιμασία GRE στο Global
Παραδείγματα GRE από τους καθηγητές μας
H δωρεάν υποστήριξη με τις αιτήσεις στο Global
Το Global Prep παρέχει δωρεάν στους μαθητές του GRE πλήρη υποστήριξη για την συγγραφή των Συνοδευτικών Εγγράφων (Βιογραφικό, Statement of Purpose, Συστατικές Επιστολές).
Η υποστήριξη με τις Αιτήσεις και τα Συνοδευτικά Έγγραφα στο Global σχεδιάστηκε από τον Γιώργο Κατσίκη (PhD Stanford University & ΜΙΤ), τον πλέον έμπειρο συμβούλο και mentor της ομάδας του Global. Κατά τη διάρκεια του διδακτορικού του στο Stanford University ο Γιώργος εργάστηκε στο admissions του πανεπιστημίου και τα καθήκοντά του περιλάμβαναν την αξιολόγηση των Statements των υποψηφίων που έκαναν αιτήσεις στο τμήμα του.
Ο Γιώργος Κατσίκης βοηθάει τους μαθητές του Global με τις αιτήσεις τους ζωντανά από το γραφείο του στο ΜΙΤ.
Παράλληλα με το διδακτορικό του ο Γιώργος ανέλαβε να ερευνήσει τα κριτήρια και του λόγους που κάνουν τα μεγάλα πανεπιστήμια να επιλέξουν μεταξύ των υποψηφίων και, μέσα και από τη δική του εμπειρία από το admissions office του Stanford University, σχεδίασε ένα αναλυτικότατο σεμινάριο-workshop, στο οποίο οι μαθητές του Global μαθαίνουν βήμα-βήμα πώς θα γράψουν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα της αίτησής τους, ώστε να τους επιλέξει και αυτούς ένα κορυφαίο πανεπιστήμιο.
O Γιώργος συμμετείχε στην διαλογή των Personal Statements των υποψηφίων διδακτόρων που έκαναν αιτήσεις στο Stanford University και μοιράζεται την εμπειρία του στην επιλογή των υποψηφίων που επέλεγε το πανεπιστήμιο αποκλειστικά με τους μαθητές του Global Prep.
Αναλυτικά στους μαθητές του GRE παρέχονται:
- Δωρεάν επιμέλεια του βιογραφικού σημειώματος (CV)
- Δωρεάν Review & editing του Statement of Purpose. Ανάλυση, κριτική και αξιολόγηση στο πρώτο και στο τελικό προσχέδιο για ένα πανεπιστήμιο με διορθώσεις και σχόλια.
- Δωρεάν καθοδήγηση για τις Συστατικές Επιστολές
Hint: Λόγω της μοναδικής εμπειρίας τους οι ιδρυτές του Global Prep βοηθούν τους μαθητές μας και με το περιεχόμενο των εγγράφων (το τι γράφετε μέσα δηλαδή για τη σχολή σας και τη ζωή σας), και όχι μόνο με την εμφάνιση και τη χρήση της αγγλικής γλώσσας (γραμματικά, συντακτικά κλπ λάθη).
Ιστορίες επιτυχίας των μαθητών μας
Μαθητές GRE 2023 | Quant Score | Verbal Score | Admitted |
---|---|---|---|
Τσουμπλέκας Γιώργος | 170/170 (top 1%) | 164/170 | αιτήσεις το 2025 |
Τσώνης Λευτέρης | 170/170 (top 1%) | 160/170 | pending |
Γεωργίου Χαρίδημος | 170/170 (top 1%) | 160/170 | MSc ETH Zurich |
Τσίρκας Κώστας | 170/170 (top 1%) | 148/170 | PhD Yale University |
Λατσούδης Τάσος | 170/170 (top 1%) | 145/170 | MSc University of Amsterdam |
Χρήστου Μαρία | 169/170 | 157/170 | MSc UT Austin |
Μητακίδης Ανδρέας | 168/170 | 158/170 | αιτήσεις το 2025 |
Αλεξίου Άλκηστις | 168/170 | 156/170 | MSc Columbia University |
Κυπριώτης Βασίλης | 168/170 | 155/170 | PhD Carnegie Mellon University |
Παπαδημητρίου Ευθύμης | 168/170 | 153/170 | pending |
Μητσόπουλος Θωμάς | 167/170 | 159/170 | MSc DTU |
Γεωργίου Δημήτρης | 167/170 | 159/170 | PhD Georgia Tech |
Αρτεμίου Παναγιώτης | 167/170 | 157/170 | PhD Boston University |
Παντελαίος Δημήτριος | 167/170 | 154/170 | PhD University of Pennsylvania |
Καϊμακαμίδης Ανέστης | 167/170 | 149/170 | pending |
Αλεξίου Κίμων | 166/170 | 149/170 | MSc IE University |
Κατσιμαλής Φίλιππος | 166/170 | 161/170 | MSc ETH Zurich |
Μπούφαλης Οδυσσέας | 166/170 | 152/170 | MSc University of Amsterdam |
Πνευματικός Λάμπρος | 165/170 | 161/170 | PhD Washington University |
Αρβανίτης Βύρωνας | 165/170 | 160/170 | MSc University of Zurich |
Σκόνδρας Μέξης Θοδωρής | 165/170 | 157/170 | PhD University of Pennsylvania |
Ζιάβρας Χρήστος | 165/170 | 155/170 | MSc TU Delft |
Χορόζογλου Συμεών | 165/170 | 154/170 | pending |
Μαργαρίτης Γιάννης | 165/170 | 153/170 | pending |
Οικονόμου Νικόλαος | 165/170 | 153/170 | pending |
Κιούρα Ιωάννα | 164/170 | 159/170 | MSc ETH |
Βουλκόπουλος Ξενοφώντας | 164/170 | 154/170 | αιτήσεις το 2025 |
Πανταζόπουλος Χρήστος | 164/170 | 151/170 | αιτήσεις το 2025 |
Ηλιάδης Βίκτωρας | 163/170 | 157/170 | MSc UC Berkeley |
Παπαμίχος Ηλίας | 163/170 | 158/170 | MSc TU Eindhoven |
Ιορδανίδης Παναγιώτης | 162/170 | 159/170 | pending |
Θεοδωρακέας Ευάγγελος | 162/170 | 157/170 | MSc Leiden University |
Τσονόπουλος Θοδωρής | 162/170 | 155/170 | MSc TU Delft |
Μυλωνάκης Χρήστος | 162/170 | 154/170 | MSc University of Madrid |
Βροχάρης Δημήτρης | 162/170 | 146/170 | pending |
Πέμα Διονύσιος | 162/170 | 145/170 | pending |
Καλφάογλου Μάριος | 162/170 | 144/170 | MSc Northeastern Illinois University |
Σεβαστάκης Γιώργιος | 161/170 | 158/170 | MSc University of Copenhagen |
Μπουρνάζος Ηρακλής | 161/170 | 151/170 | MSc KTH |
Σκούφης Ανδρέας | 161/170 | 147/170 | pending |
Σαμπέρ Αιμίλιος | 160/170 | 159/170 | PhD Tulane University |
Στασινός Αλκιβιάδης | 160/170 | 158/170 | pending |
Κατσίκης Ισίδωρος | 160/170 | 158/170 | pending |
Μάργης Στέφανος | 160/170 | 150/170 | PhD Radboud University |
Μαθητές GRE 2022 | Quant Score | Verbal Score | Admitted |
---|---|---|---|
Κούτρης Άρης | 170/170 | 162/170 | MSc ETH Zurich |
Δοντάς Μιχάλης | 170/170 | 160/170 | MSc Carnegie Mellon University |
Γεωργουδιός Νίκος | 170/170 | 153/170 | PhD Boston University |
Δελατόλας Νικηφόρος | 170/170 | 153/170 | MSc Columbia University |
Αγαπητός Νεκτάριος | 170/170 | 152/170 | PhD UCLA |
Γεωργούδης Δημήτρης | 170/170 | 151/170 | PhD UT Austin |
Καραμήτρου Βασιλική | 170/170 | 150/170 | PhD GeorgiaTech |
Αγγελόπουλος Παναγιώτης | 170/170 | 150/170 | PhD University of Pennsylvania |
Κωνσταντέας Απόστολος | 169/170 | 160/170 | MSc Columbia University |
Αντύπας Ιορδάνης | 169/170 | 160/170 | MSc KU Leuven |
Κωτσάκης Νικήτας | 169/170 | 159/170 | PhD Michigan State University |
Τυπάλδος Θανάσης | 169/170 | 159/170 | αιτήσεις το 2024 |
Πλευρίτης Θανάσης | 169/170 | 156/170 | MSc TU Delft |
Παγώνης Γιώργος | 169/170 | 156/170 | MSc ETH Zurich |
Σηφάκης Ζαχαρίας | 169/170 | 156/170 | PhD University of Wisconsin–Madison |
Πανουσόπουλος Βασίλης | 169/170 | 155/170 | PhD Columbia University |
Λασπιάς Χρήστος | 169/170 | 150/170 | PhD Carnegie Mellon University |
Γεωργόπουλος Βασίλης | 168/170 | 159/170 | PhD TU Delft |
Προεστάκη Χριστίνα | 168/170 | 157/170 | PhD Columbia University |
Μανθάτης Νίκος | 168/170 | 157/170 | PhD UT Austin |
Ραγκούσης Άγγελος | 168/170 | 157/170 | MSc Imperial |
Μεσολογγίτης Κωνσταντίνος | 168/170 | 155/170 | αιτήσεις το 2024 |
Σακκάς Νικήτας | 168/170 | 159/170 | MSc University of Chicago |
Παπαβασιλόπουλος Παναγιώτης | 168/170 | 153/170 | PhD University of Illinois |
Μαρινοπούλου Εύα | 167/170 | 162/170 | PhD Stanford University |
Μπούρας Δημήτρης | 167/170 | 162/170 | MSc University College London |
Μανιάτης Ανδρέας | 167/170 | 162/170 | pending |
Μάνος Κωνσταντίνος | 167/170 | 161/170 | PhD Princeton University |
Τσιλιβής Θοδωρής | 167/170 | 160/170 | PhD Boston University |
Κωνσταντινίδης Απόστολος | 167/170 | 160/170 | PhD UT Austin |
Ανδριόπουλος Κωνσταντίνος | 167/170 | 153/170 | MSc TU Delft |
Μπεντάι Άλεξ | 167/170 | 150/170 | MSc London School of Economics |
Στόικου Διδώ | 166/170 | 158/170 | MSc MIT |
Αναβρύτου Μαρία | 166/170 | 155/170 | MSc TU Delft |
Αλιγιάννης Φώτης | 166/170 | 154/170 | pending |
Γεωργίου Μαρίνα | 166/170 | 150/170 | PhD Stevens Institute of Technology |
Γεωργίου Τάσος | 166/170 | 148/170 | MSc ETH Zurich |
Χατζηθεοδώρου Ιάσονας | 165/170 | 158/170 | PhD Columbia University |
Διαμάντης Δημήτρης | 165/170 | 153/170 | PhD Harvard University |
Δελδήμος Δημήτρης | 165/170 | 153/170 | PhD Politecnico di Torino |
Καρύδης Γιάννης | 165/170 | 143/170 | MSc TU Delft |
Ανδρεάς Βαλάντης | 164/170 | 154/170 | αιτήσεις το 2023 |
Δήμου Μανώλης | 164/170 | 153/170 | MSc KTH |
Ιωάννου Γιάννης | 164/170 | 152/170 | PhD University of Memphis |
Παππάς Γιώργος | 164/170 | 148/170 | MSc Eindhoven University of Technology |
Τριάντης Δημήτρης | 164/170 | 157/170 | MSc Berkeley University |
Μαλλιαρόπουλος Μάριος | 164/170 | 144/170 | αιτήσεις το 2024 |
Παπαγεωργίου Ιωάννης | 163/170 | 157/170 | pending |
Λουκάτος Σπύρος | 162/170 | 156/170 | MSc Stanford |
Δρόσος Γιώργος | 162/170 | 157/170 | PhD ETH Zurich |
Μπη Λίζα | 161/170 | 158/170 | MSc Georgetown University |
Τυπάλδος Γιώργος | 161/170 | 157/170 | PhD Yale University |
Τσούφης Χρήστος | 161/170 | 142/170 | pending |
Θεοχάρους Αλέξανδρος | 160/170 | 154/170 | MSc TU Delft |
Μαθητές GRE 2021 | Quant score | Verbal score | Admitted |
---|---|---|---|
Ντούνης Δημήτρης | 170/170 | 169/170 | PhD Stanford University |
Μέρτζιος Αλκιβιάδης | 170/170 | 162/170 | PhD MIT |
Δοντάς Μιχάλης | 170/170 | 160/170 | MSc Carnegie Mellon University |
Ζαζάς Γιάννης | 170/170 | 157/170 | MSc ETH Zurich |
Νικολακόπουλος Κίμονας | 170/170 | 156/170 | PhD Columbia University |
Κυριάκου Δημήτρης | 170/170 | 155/170 | MSc Imperial College London |
Φυλακτόπουλος Ανδρέας | 170/170 | 154/170 | PhD UCLA |
Χατζηανέστης Γιώργος | 170/170 | 153/170 | PhD Columbia University |
Τσούνη Αναστασία | 170/170 | 150/170 | PhD Cornell University |
Σκούφης Πέτρος | 169/170 | 167/170 | MSc Bocconi University |
Βλάχος Αναστάσιος | 169/170 | 163/170 | MSc ETH Zurich |
Αυδής Γεώργιος | 169/170 | 162/170 | PhD University of Illinois |
Πολλάτος Βασίλης | 169/170 | 160/170 | PhD Max Planck Institute |
Γεωργακόπουλος Βασίλης | 169/170 | 159/170 | αιτήσεις το 2023 |
Νηχωρίτης Φοίβος | 169/170 | 158/170 | MSc Columbia University |
Μουρογιάννης Κωνσταντίνος | 169/170 | 157/170 | MSc University of Chicago |
Στούρας Μιλτιάδης | 169/170 | 159/170 | PhD EPFL |
Σαραντόπουλος Φώτιος | 169/170 | 155/170 | MSc MIT |
Σφυράκη Μαριαλένα | 168/170 | 156/170 | MSc UC San Diego |
Κωνσταντινίδης Αλέξανδρος | 168/170 | 155/170 | MSc TU Delft |
Ραπακούλιας Γιώργος | 168/170 | 153/170 | PhD Georgia Tech |
Σαντοριναίος Χριστόδουλος | 167/170 | 163/170 | αιτήσεις το 2023 |
Δριγγόπουλος Παναγιώτης | 167/170 | 160/170 | MSc KTH Royal Institute of Technology |
Φωτόπουλος Φωκίωνας | 167/170 | 158/170 | αιτήσεις το 2023 |
Μαύρος Κάρλος | 167/170 | 154/170 | αιτήσεις το 2023 |
Χρυσόπουλος Μίλτος | 167/170 | 162/170 | MSc University of Edinburgh |
Νικολάου Ιάσονας | 166/170 | 161/170 | PhD Boston University |
Ντε Πιαν Μαρία Ελένη | 166/170 | 160/170 | PhD University of Pennsylvania |
Δουφεξή Ζέτα | 166/170 | 159/170 | MSc Columbia University |
Λιάπη Ζενεμπίση Ειρήνη | 166/170 | 153/170 | αιτήσεις το 2023 |
Αλαμάνος Ιωάννης | 166/170 | 151/170 | αιτήσεις το 2023 |
Βασιλάκη Όλγα | 166/170 | 151/170 | MSc Boston University |
Λαγκαδίτης Αλέξης | 165/170 | 163/170 | αιτήσεις το 2023 |
Κουτσιλιανός Λευτέρης | 165/170 | 159/170 | MSc Columbia University |
Δήμος Δημήτρης | 165/170 | 158/170 | αιτήσεις το 2023 |
Πολίτης Άγης | 165/170 | 155/170 | MSc ETH Zurich |
Αλβανάκη Εύη | 165/170 | 155/170 | PhD Texas A&M |
Κορόγιαννης Πάνος | 165/170 | 155/170 | MSc TU Delft |
Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης | 165/170 | 154/170 | PhD Georgia Tech |
Σπύρος Πέππας | 165/170 | 151/170 | PhD Virginia Tech |
Μιχαηλίδης Γιώργος | 165/170 | 149/170 | MSc ISAE-SUPAERO Institut |
Σκαφιδάς Πιέρρος | 165/170 | 145/170 | PhD Georgia Tech |
Φίλιππας Δημήτρης | 164/170 | 154/170 | αιτήσεις το 2023 |
Κόντη Πολυξένη Ειρήνη | 164/170 | 151/170 | PHD Duke University |
Αδάμ Αργύρης | 164/170 | 147/170 | MSc Imperial College London |
Ρηγάτος Νικόλας | 163/170 | 159/170 | MSc Politecnico di Milano |
Κανακάκης Σπυρίδων | 163/170 | 159/170 | αιτήσεις το 2023 |
Σκιαδάς Νίκος | 163/170 | 158/170 | αιτήσεις το 2023 |
Τσιούμας Πάνος | 163/170 | 158/170 | αιτήσεις το 2023 |
Μάγειρας Δημήτρης | 163/170 | 156/170 | MSc Brown University |
Εμμανουηλίδης Κωνσταντίνος | 163/170 | 155/170 | PhD Johns Hopkins University |
Καραπέπερα Ελπίδα | 163/170 | 151/170 | PhD University of Washington |
Τριδήμας Δημήτρης | 163/170 | 149/170 | αιτήσεις το 2023 |
Χονδρορρίζος Βασίλης | 162/170 | 155/170 | αιτήσεις το 2023 |
Κορωναίος Παναγιώτης | 162/170 | 150/170 | MSc TU Delft |
Μπότης Στράτος | 162/170 | 144/170 | MBA Cornell University |
Ανδρουλιδάκη Αλεξάνδρα | 161/170 | 161/170 | MSc Rotterdam School of Management |
Ανδρουτσόπουλος Γεώργιος | 161/170 | 153/170 | PhD Purdue University |
Δημητρίου Κωνσταντίνος | 161/170 | 151/170 | MSc TU Delft |
Τσαμπάζη Μαρία | 160/170 | 159/170 | PhD Northeastern University |
Ποδηματής Μαρίνος | 160/170 | 153/170 | MSc TU Delft |
Μαθητές GRE 2020 | Quant score | Verbal score | Admitted |
---|---|---|---|
Κούνης-Μελάς Ανδρέας | 170/170 | 164/170 | PhD Princeton University |
Μερτζανίδης Μάριος | 170/170 | 164/170 | PhD Purdue University |
Πουλακάκης - Δακτυλίδης Στέλιος | 170/170 | 164/170 | MSc TU Delft |
Μηλιώνης Ιάσων | 170/170 | 163/170 | PhD Columbia University |
Κωνσταντίνου Γεράσιμος | 170/170 | 161/170 | PhD Stanford University |
Καλαμπόκα Μαρία | 170/170 | 159/170 | PhD Cornell University |
Σταυρόπουλος Κωνσταντίνος | 170/170 | 158/170 | PhD University of Texas at Austin |
Αποστόλου Νίκος | 170/170 | 155/170 | PhD Berkeley University |
Ανδραβίδα Αναστασία | 170/170 | 154/170 | PhD University of Pennsylvania |
Κοτσόβολης Στέλιος | 170/170 | 153/170 | MSc Imperial College London |
Μετάι Εντρίτ | 169/170 | 164/170 | PhD Norwegian University of Science and Technology |
Βαβελίδου Ιωάννα | 169/170 | 163/170 | PhD Stanford University |
Χρήστου Δημήτρης | 169/170 | 162/170 | PhD University of Texas at Austin |
Γιάννου Αγγελική | 169/170 | 158/170 | PhD University of Wisconsin–Madison |
Κυρατζής Απόστολος | 169/170 | 160/170 | MSc ETH Zurich |
Μπαλαλής Μιχάλης | 169/170 | 155/170 | MSc ETH Zurich |
Παναγιωτόπουλος Απόστολος | 169/170 | 154/170 | MSc University of Amsterdam |
Γεωργιάδης Γιάννης | 169/170 | 153/170 | PhD UC Berkeley |
Νίκας Αργύρης | 168/170 | 157/170 | PhD Georgia Tech |
Μαυροθαλασσίτης Ιωάννης | 168/170 | 156/170 | MSc EPFL |
Τζήκας Αλέξανδρος | 167/170 | 162/170 | PhD Stanford University |
Ματσάγγος Δημήτρης | 167/170 | 157/170 | αιτήσεις το 2022 |
Μασούρης Αθανάσιος | 167/170 | 147/170 | MSc TU Delft |
Γεωργίου Δημήτριος | 167/170 | 144/170 | αιτήσεις το 2022 |
Πατριαρχέας Διονύσης | 166/170 | 162/170 | PhD West Virginia University |
Σκιαδόπουλος Μιχαήλ | 166/170 | 154/170 | PhD Penn State University |
Κουλιεράκης Γιάννης | 166/170 | 151/170 | PhD University of Southampton |
Κουλαξίζης Τζώρτζης | 166/170 | 150/170 | PhD University of Illinois |
Καλντής Μιχαήλ | 166/170 | 150/170 | PhD TU Delft |
Ψωμιάδης Ευάγγελος | 165/170 | 158/170 | PhD Georgia Tech |
Αντωνιάδης Παναγιώτης | 165/170 | 158/170 | pending |
Τσέκος Νικόλαος | 165/170 | 156/170 | pending |
Λίγας Δημήτρης | 165/170 | 151/170 | MSc University of North Carolina |
Ιγιάμου Περισανίδης Σίμων | 165/170 | 150/170 | MSc ETH Zurich |
Τροχάτος Θοδωρής | 165/170 | 145/170 | PhD Yale University |
Πέτρου Γιώργος | 165/170 | 145/170 | PhD University of Southern California |
Κουμπής Νίκος | 165/170 | 145/170 | PhD Yale University |
Ταμουρίδης Χρήστος | 163/170 | 157/170 | MSc Columbia University |
Χατζηπέτρος Σταμάτης | 164/170 | 153/170 | PhD University of Texas at Austin |
Μιστιλλίογλου Αλέξανδρος | 164/170 | 158/170 | MSc Tilburg University |
Φλάρης Κωνσταντίνος | 163/170 | 154/170 | MSc Purdue University |
Παπούλιας Νικόλαος | 162/170 | 157/170 | MSc Toulouse School of Economics |
Θεμιστοκλέους Χαράλαμπος | 161/170 | 151/170 | MSc Technical University of Denmark |
Κριθαράκης Εμμανουήλ | 160/170 | 153/170 | PhD Boston University |
Μαθητές GRE 2019 | Quant score | Verbal score | Admitted |
---|---|---|---|
Σμυρνής Γεώργιος | 170/170 | 166/170 | PhD University of Texas at Austin |
Μπούας Νίκος | 170/170 | 165/170 | MSc Imperial College London |
Δημητριάδης Νίκος | 170/170 | 165/170 | PhD University of Texas at Austin |
Αναγνωστίδης Ιωάννης | 170/170 | 163/170 | PhD University of Waterloo |
Βακαλόπουλος Θεόδωρος | 170/170 | 162/170 | PhD Imperial College London |
Μπαϊρακτάρη Κωνσταντίνα | 170/170 | 162/170 | PhD Northeastern University |
Τάγαρης Μιχαήλ | 170/170 | 162/170 | MSc ETH Zurich |
Βολίκας Μάρκος | 170/170 | 162/170 | αιτήσεις το 2021 |
Περγαντής Ηλίας | 170/170 | 161/170 | PhD University of Michigan |
Φικιώρης Ιωάννης | 170/170 | 161/170 | PhD Cornell University |
Μουζάκης Αργύρης | 170/170 | 159/170 | αιτήσεις το 2021 |
Παπαχρήστου Μάριος | 170/170 | 158/170 | PhD Cornell University |
Χοχλάκης Γεώργιος | 170/170 | 157/170 | PhD University of Southern California |
Σκρίνης Ευάγγελος | 170/170 | 153/170 | αιτήσεις το 2021 |
Χατζόπουλος Ζήνων | 170/170 | 152/170 | PhD University of Bologna |
Κολιός Παναγιώτης | 169/170 | 156/170 | pending |
Τσιούρβας Aστέριος | 169/170 | 155/170 | PhD MIT |
Αφεντούλης Νίκος | 169/170 | 152/170 | MSc Columbia University |
Αργυρόπουλος Γιώργος | 168/170 | 163/170 | PhD Georgia Tech |
Τριανταφύλλου Στέλιος | 168/170 | 158/170 | Phd Max Planck Institute |
Κρατημένος Άγγελος | 168/170 | 153/170 | PhD University of Pennsylvania |
Λύκος Εμμανουήλ | 168/170 | 149/170 | MSc ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος |
Νικάνδρου Μαλβίνα | 167/170 | 169/170 | PhD University of Edinburgh |
Σταμούλη Χαραλαμπία | 167/170 | 163/170 | PhD University of Pennsylvania |
Τζαλαβράς Αλέξανδρος | 167/170 | 159/170 | PhD New Jersey Institute of Technology |
Σουλελές Βασίλειος | 167/170 | 158/170 | pending |
Χατζηαγάπη Ευαγγελία | 167/170 | 154/170 | PhD Stony Brook University |
Καραμέρος Γεώργιος | 167/170 | 149/170 | MSc London School of Economics |
Πήττας Αθανάσιος | 167/170 | 159/170 | PhD University of Wisconsin-Madison |
Θεοχάρης Στάθης | 167/170 | 141/170 | MSc Erasmus University Rotterdam |
Μαυρομάτης Ηλίας | 166/170 | 161/170 | PhD Columbia University |
Κωστακόντη Σοφία | 166/170 | 157/170 | MSc TU Delft |
Ευαγγελάτος Χάρης | 166/170 | 157/170 | MSc University of Bonn |
Γαβαλάς Νικόλαος | 166/170 | 153/170 | MSc University of Bologna |
Δάρας Ιωάννης | 165/170 | 161/170 | PhD University of Texas at Austin |
Παλληκαράς Βενέτης | 165/170 | 160/170 | MSc Georgia Tech |
Φυλακτού Φυλακτής | 165/170 | 158/170 | PhD Zucker School of Medicine |
Τασσοπούλου Βασιλική | 165/170 | 155/170 | PhD University of Pennsylvania |
Κωστοπούλου Καλλιόπη | 165/170 | 155/170 | PhD Columbia University |
Ζουλκάρνι Άσιμ | 165/170 | 146/170 | PhD Georgetown University |
Ψυχογιός Παναγιώτης | 165/170 | 146/170 | αιτήσεις το 2021 |
Αδάμης Δημήτριος | 164/170 | 151/170 | MSc TU Delft |
Κρητικός Ιάκωβος | 164/170 | 149/170 | PhD Columbia University |
Πεπελάσι Γκέρι | 164/170 | 144/170 | MSc New Jersey Institute of Technology |
Μπούμης Γιώργος | 163/170 | 159/170 | PhD University of Alabama |
Προμπονάς Παναγιώτης | 163/170 | 157/170 | PhD Yale University |
Γκοζντάρης Μάρκος | 163/170 | 150/170 | MSc ETH Zurich |
Ποιμενίδης Βαγγέλης | 162/170 | 155/170 | MSc New York University |
Σέμα Διονύσης | 162/170 | 151/170 | PhD MIT |
Κοτίτσας Σωτήρης | 161/170 | 161/170 | PhD Warwick University |
Αποστολοπούλου Νίκη | 161/170 | 155/170 | MSc ETH Zurich |
Πραντίκος Κωνσταντίνος | 161/170 | 150/170 | PhD Purdue University |
Πανταζόπουλος Γεώργιος | 160/170 | 160/170 | MSc Heriot Watt University |
Σεφερλής Αντώνης | 160/170 | 160/170 | Tel Aviv University |
Ντεκουμές Δημήτρης | 160/170 | 159/170 | MSc Johns Hopkins University |
Δημάς Γιάννης | 160/170 | 159/170 | MSc Cass Business School |
Ταϊπλιάδης Συμεών | 160/170 | 151/170 | PhD University of Florida |
Θεοδωροπούλου Αναστασία | 160/170 | 149/170 | PhD EPFL |
Μαθητές GRE 2018 | Quant score | Verbal score | Admitted |
---|---|---|---|
Ασμάνης Ιωάννης | 170/170 | 168/170 | PhD University of Pennsylvania |
Βαμβακάς Γιώργος | 170/170 | 161/170 | MPhil University of Cambridge |
Βελέγκας Γρηγόρης | 170/170 | 158/170 | PhD Yale University |
Βάρδας Μανώλης | 170/170 | 154/170 | PhD Boston University |
Λωτίδης Κυριάκος | 170/170 | 151/170 | PhD Stanford University |
Γαλετάκης Παντελής | 170/170 | 151/170 | MPhil University of Cambridge |
Ζιτρίδης Αντώνης | 170/170 | 151/170 | αιτήσεις το 2021 |
Μουζάκης Νικόλαος | 170/170 | 165/170 | αιτήσεις το 2021 |
Κακλαμάνης Λευτέρης | 169/170 | 149/170 | PhD MIT |
Κοντογεωργίου Γιώργος | 169/170 | 168/170 | αιτήσεις το 2021 |
Σταυριανίδη Αλεξάνδρα | 169/170 | 161/170 | PhD Stanford University |
Κουρκούτας Σταμάτιος | 169/170 | 159/170 | MSc Imperial College London |
Τσώνης Αλέξανδρος | 169/170 | 158/170 | αιτήσεις το 2021 |
Νιμάρα Δημήτρης | 169/170 | 157/170 | MSc KTH Royal Institute of Technology in Stockholm |
Μαργέλης Νίκος | 169/170 | 160/170 | αιτήσεις το 2021 |
Γεωργιάδης Παναγιώτης | 169/170 | 157/170 | αιτήσεις το 2021 |
Μιχαηλίδης Θοδωρής | 169/170 | 153/170 | PhD UC San Diego |
Κόντρας Κωνσταντίνος | 169/170 | 149/170 | MSc KU Leuven |
Καλογεροπούλου Μαρία | 168/170 | 158/170 | MSc TU Delft |
Βλάχου Σίλβια | 168/170 | 156/170 | PhD EPU NTUA |
Κατσαντώνης Κωνσταντίνος | 168/170 | 155/170 | αιτήσεις το 2021 |
Ιωάννου Χάρης | 168/170 | 154/170 | MSc Columbia University |
Σαραϊδάρης Δημήτρης | 168/170 | 152/170 | MSc Ludwig-Maximilians Universität München |
Μπουγουλιάς Παναγιώτης | 168/170 | 148/170 | αιτήσεις το 2021 |
Γιαννακοπούλου Κωνσταντίνα | 167/170 | 166/170 | αιτήσεις το 2021 |
Λάλος Κωνσταντίνος | 167/170 | 161/170 | MSc MIT |
Τσιρτσής Στρατής | 167/170 | 161/170 | PHD Max Planck Institute |
Καμάρας Γιώργος | 167/170 | 160/170 | αιτήσεις το 2021 |
Καραντώνης Γιώργος | 166/170 | 158/170 | MSc Boston University |
Κούρτη Καλλιόπη - Λίλιαν | 166/170 | 156/170 | MSc Stanford University |
Κουτσούρη Κατερίνα | 166/170 | 156/170 | PhD Imperial College London |
Λέκκας Δημήτρης | 166/170 | 155/170 | PhD Columbia University |
Παπακώστα-Τσιγκρή Λυδία | 166/170 | 149/170 | MSc Imperial College London |
Θεοδωρόπουλος Χρήστος | 166/170 | 140/170 | MSc KU Leuven |
Βίγγος Νίκος | 165/170 | 157/170 | PhD Boston University |
Βισβάρδης Διονύσης | 165/170 | 156/170 | MSc TUM |
Μπέλης Βασίλης | 165/170 | 156/170 | MSc ETH Zurich |
Βουβάκης - Μανουσάκης Ιωάννης | 165/170 | 155/170 | PhD UC Berkeley |
Βολτέρας Δημήτρης | 165/170 | 153/170 | MSc Imperial College London |
Βενέτης Σπύρος | 165/170 | 151/170 | MSc TU Delft |
Γεωργιάδης Στέφανος | 165/170 | 150/170 | PhD University of Illinois |
Μπαλάνος Φάνης | 165/170 | 139/170 | PhD University of Indianapolis |
Αθανασάκος Δημήτρης | 165/170 | 150/170 | αιτήσεις το 2021 |
Παναγιωτόπουλος Χρήστος | 164/170 | 161/170 | PhD Georgia Institute of Technology |
Κυπραίος Σπύρος | 164/170 | 153/170 | MSc Oxford University |
Γκούμας Βασίλης | 164/170 | 153/170 | MSc Oxford University |
Αδάμης Δημήτριος | 164/170 | 151/170 | αιτήσεις το 2021 |
Κορκίδης Αλέξανδρος | 164/170 | 151/170 | MSc Imperial College London |
Αλαμίρ Χρήστος Χαμπιμπ | 164/170 | 148/170 | MSc Imperial College London |
Γεωργιάδης Μάρκος | 163/170 | 163/170 | PhD Northeastern University |
Νταούτης Μιχάλης | 163/170 | 157/170 | MSc ETH Zurich |
Τερεσσόνοκ Δημήτρης | 163/170 | 157/170 | MiF ESSEC Business School |
Φράγκος Γεώργιος | 163/170 | 150/170 | PhD University of New Mexico |
Κοντολάτη Κατιάνα | 162/170 | 151/170 | PhD Johns Hopkins University |
Καββαδίας Σπύρος | 162/170 | 160/170 | MSc KU Leuven |
Σταρατζής Δημήτριος | 162/170 | 151/170 | PhD Boston University |
Μισιρλής Πάνος | 162/170 | 158/170 | MSc Columbia University |
Πινότσης Αντώνης | 162/170 | 154/170 | MSc Columbia University |
Ακκογιούνογλου Βασίλης | 162/170 | 146/170 | MBA Rotterdam School of Management |
Παγώνη Κωνσταντίνα | 161/170 | 157/170 | PhD Vanderbilt University |
Ζωγά Κωνσταντίνα | 161/170 | 154/170 | PhD University of Iowa |
Μαθητές GRE 2017 | Quant score | Verbal score | Admitted |
---|---|---|---|
Σαράντης Μιχάλης | 170/170 | 158/170 | PhD Georgia Tech |
Βαρδαλάκη Δήμητρα | 170/170 | 154/170 | PhD MIT |
Βέμμου Μαρίνα | 170/170 | 158/170 | PhD Georgia Tech |
Λουκίδη Μαίρη | 170/170 | 157/170 | PhD Brown University |
Χατζημανωλάκης Μιχάλης | 170/170 | 157/170 | MSc ETH Zurich |
Ματζόρι Ανδρέας | 170/170 | 157/170 | αιτήσεις το 2020 |
Χατζηπανταζής Βαγγέλης | 170/170 | 156/170 | PhD University of Pennsylvania |
Ράγιος Κωνσταντίνος | 170/170 | 155/170 | MSc EPFL |
Χάτζος Μηνάς | 170/170 | 154/170 | PhD Georgia Tech |
Αναγνωστίδης Σωτήρης | 170/170 | 153/170 | MSc ETH Zurich |
Παπαγεωργίου Τάσος | 170/170 | 152/170 | MSc Duke University |
Τσολοβίκος Αλέξανδρος | 169/170 | 160/170 | PhD University of Texas Austin |
Σαχίνογλου Γιάννης | 169/170 | 156/170 | MSc ETH Zurich |
Βλαχογιάννης Δημήτρης | 169/170 | 153/170 | MSc UC Berkeley |
Μίχας Λουκάς | 169/170 | 151/170 | αιτήσεις το 2020 |
Κυριαζής Παναγιώτης | 169/170 | 163/170 | PhD Northwestern University |
Χριστοφιλάκης Κωνσταντίνος | 168/170 | 157/170 | PhD Princeton University |
Τατούλης Πέτρος | 169/170 | 156/170 | MSc ETH Zurich |
Παπαλαμπίδη Πηνελόπη | 168/170 | 157/170 | PhD University of Edinburgh |
Παντελαίος Νίκος | 168/170 | 152/170 | PhD North Carolina State University |
Καρακατσάνης Κωνσταντίνος | 168/170 | 146/170 | MSc Georgia Tech |
Πρελορέντζος Γιώργος | 168/170 | 144/170 | MSc UC Berkeley |
Αμεράνης Κωνσταντίνος | 168/170 | 161/170 | PhD Boston University |
Παπαδάκης Γιάννης | 168/170 | 159/170 | PhD Cornell University |
Kαράμπελας Κωνσταντίνος | 168/170 | 158/170 | MSc Ludwig Maximilian University of Munich |
Μαυροκαπνίδης Δημήτρης | 168/170 | 151/170 | MSc University College London |
Γιαννακοπούλου Άρτεμις | 167/170 | 159/170 | PhD Stony Brook University |
Δαμουλάκης Μιχάλης | 167/170 | 152/170 | αιτήσεις το 2020 |
Κορρές Τίμος | 167/170 | 147/170 | PhD University of Edinburgh |
Κατσιδονιωτάκη Μαρία | 167/170 | 146/170 | PhD Columbia University |
Τσιγώνιας Αλέξανδρος | 167/170 | 161/170 | αιτήσεις το 2020 |
Θεοδωρέλος Αντώνης | 167/170 | 158/170 | PhD University of Illinois |
Δασούλας Γιώργος | 167/170 | 157/170 | PhD École Polytechnique |
Σερεντέλλος Βασίλης | 167/170 | 156/170 | MSc TU Delft |
Αθηνιώτης Σταμάτης | 167/170 | 153/170 | MSc Carnegie Mellon |
Σιάγκας Δημήτρης | 167/170 | 160/170 | αιτήσεις το 2020 |
Σιταρόπουλος Κωνσταντίνος | 167/170 | 152/170 | MSc University of Texas at Austin |
Φυτάλης Γιώργος | 166/170 | 143/170 | αιτήσεις το 2020 |
Φυτάς Παναγιώτης | 166/170 | 162/170 | MSc Imperial College London |
Παπαευθυμίου Βασίλης | 166/170 | 157/170 | αιτήσεις το 2020 |
Πατελάκη Ελένη | 166/170 | 156/170 | PhD University of Rochester |
Τσιμπουρλάς Φοίβος | 166/170 | 152/170 | PhD University of Edinburgh |
Αγγελακόπουλος Γιάννης | 166/170 | 154/170 | PhD Boston University |
Τσιμπουρλάς Φοίβος | 166/170 | 152/170 | PhD University of Edinburgh |
Νταγιάντας Κωνσταντίνος | 166/170 | 162/170 | PhD NTUA |
Παλκάνογλου Γιώργος | 165/170 | 155/170 | αιτήσεις το 2020 |
Σταθάς Αλέξανδρος | 165/170 | 161/170 | αιτήσεις το 2020 |
Γρανιτσάς Γιάννης | 165/170 | 156/170 | PhD University of Michigan |
Λαπαρδάγια Σερβέτ | 165/170 | 149/170 | PhD UC Berkeley |
Μπενετάτος Χρήστος | 165/170 | 155/170 | PhD University of Rochester |
Παπασημακόπουλος Βασίλης | 165/170 | 149/170 | PhD University of Chicago |
Θεοδώρου Γιώργος | 165/170 | 157/170 | MSc Imperial College London |
Νταλής Κωνσταντίνος | 165/170 | 158/170 | ΜSc Imperial College London |
Ηλιόπουλος Γιώργος | 165/170 | 159/170 | MSc Bocconi University |
Τζέμος Γιάννης | 165/170 | 150/170 | PhD Columbia University |
Παπαθαστόπουλος Αθανάσιος | 165/170 | 152/170 | PhD Rice University |
Πιτσίνγκος Σάββας | 164/170 | 159/170 | MSc University of Cambridge |
Φροσινού Σεμίνα | 164/170 | 141/170 | MSc University of Manchester |
Καρακουσόγλου Μαρία | 164/170 | 161/170 | αιτήσεις το 2020 |
Βαγγελάτος Ζαχαρίας | 164/170 | 155/170 | αιτήσεις το 2020 |
Τζωρτζάκης Κωνσταντίνος | 163/170 | 146/170 | MSc Tufts University |
Φλέσσα Κατερίνα | 163/170 | 155/170 | PhD Florida State University |
Καραμήτρος Βασίλης | 163/170 | 162/170 | PhD Imperial College |
Αποστόλου Πέτρου | 163/170 | 150/170 | PhD University of Pittsburgh |
Μαυρογιάννης Άγγελος | 162/170 | 155/170 | PhD Carnegie Mellon University |
Βασιλόπουλος Βίκτωρας | 162/170 | 155/170 | MSc TU Delft |
Βογδάνος Δήμος | 162/170 | 154/170 | MSc Purdue University |
Σταθόπουλος Αναστάσιος | 162/170 | 153/170 | PhD Rutgers University |
Δήμα Μαρία | 161/170 | 152/170 | MSc TU Delft |
Μπαρμπέρης Δημήτρης | 161/170 | 150/170 | MSc ETH Zurich |
Μαθητές GRE 2016 | Quant score | Verbal score | Admitted |
---|---|---|---|
Τσαλαπάτης Αιμίλιος | 170/170 | 168/170 | pending |
Greenall William | 166/170 | 170/170 | MSc University of Oxford |
Δούρος Γιάννης | 170/170 | 168/170 | PhD University of Lorraine |
Σακαρίδης Εμμανουήλ | 170/170 | 165/170 | MSc ETH Zurich |
Ψαρομήλιγκος Κωνσταντίνος | 170/170 | 162/170 | PhD University of Chicago |
Παπαθανασίου Σταύρος | 170/170 | 161/170 | pending |
Πλευράκης Ορέστης | 170/170 | 159/170 | PhD Princeton University |
Θεοδώσης Μανώλης | 170/170 | 159/170 | PhD Harvard University |
Μόρντο Βασίλης | 170/170 | 158/170 | MBA Harvard Business School |
Βλάσσης Νίκος | 170/170 | 157/170 | PhD Columbia University |
Παντελίδης Θοδωρής | 170/170 | 155/170 | PhD NY University |
Αλβέρτος Αντώνης | 170/170 | 154/170 | MSc University of Texas at Austin |
Αβραμίδης Ιάσονας | 170/170 | 153/170 | MSc ETH Zurich |
Δούκας Μιχάλης | 170/170 | 150/170 | MSc Imperial College London |
Ρηγάτος Παναγιώτης | 170/170 | 144/170 | MSc Ludwig-Maximilians Universität München |
Ευθυμίου Σταύρος | 170/170 | 147/170 | pending |
Καραμανωλάκης Γιάννης | 169/170 | 153/170 | PhD Columbia University |
Τερζάκης Αθανάσιος | 169/170 | 149/170 | MSc Carnegie Mellon University |
Πατέλης Κωνσταντίνος | 168/170 | 163/170 | MSc ETH Zurich |
Σπαντιδάκης Γιάννης | 168/170 | 151/170 | PhD MIT |
Καραγιώργος Γρηγόρης | 168/170 | 160/170 | PhD Columbia University |
Bonzanini Angelo | 168/170 | 162/170 | PhD UC Berkeley |
Σκουφίτσας Θωμάς | 168/170 | 151/170 | MSc Johns Hopkins |
Ορφέας Βουτυράς | 167/170 | 155/170 | pending |
Ρομπόκος Θανάσης | 167/170 | 155/170 | PhD UC Southern California |
Καββαδά Ιωάννα | 167/170 | 152/170 | PhD UC Berkeley |
Τσεπενέκας Λεωνίδας | 167/170 | 155/170 | PhD University of Maryland |
Παπαθανασόπουλος Αναστάσης | 167/170 | 151/170 | PhD UC Los Angeles |
Μαυρουδέας Γιώργος | 167/170 | 151/170 | PhD Rensselaer Polytechnic Institute |
Γιάτσος Γιάννης | 166/170 | 150/170 | MSc Cass Business School |
Τρανακίδης Παύλος | 166/170 | 145/170 | MSc University of Edinburgh |
Γαλάνης Μάριος | 166/170 | 157/170 | PhD Stanford University |
Παπάκης Γιάννης | 165/170 | 155/170 | Phd Virginia Tech |
Ακεστορίδης Δημήτρης | 164/170 | 151/170 | PhD Carnegie Mellon |
Τζανετάκος Κωνσταντίνος | 163/170 | 152/170 | MSc Warwick Business School |
Αποστολάκης Γιώργος | 161/170 | 155/170 | PhD University College London |
Μοσχίδη Δανάη | 161/170 | 145/170 | PhD UC Santa Cruz |
Μαθητές GRE 2015 | Quant score | Verbal score | Admitted |
---|---|---|---|
Τζιάλλα Ιωάννα | 170/170 (top 1%) | 161/170 | PhD NY University |
Κατσανούλης Στέργιος | 170/170 (top 1%) | 159/170 | PhD ETH Zurich |
Kαρακικές Μιχάλης | 170/170 (top 1%) | 158/170 | MSc ETH Zurich |
Παπάδης Νίκος | 170/170 (top 1%) | 157/170 | PhD Yale University |
Βαρνάβα Νικόδημος | 170/170 (top 1%) | 157/170 | PhD Rutgers University |
Ανεβλαβής Τζανής | 170/170 (top 1%) | 155/170 | PhD UC Los Angeles |
Ορφανουδάκη Αγνή | 170/170 (top 1%) | 155/170 | PhD MIT |
Κορακίτης Γιώργος | 170/170 (top 1%) | 154/170 | MSc Stanford University |
Κοκόλης Απόστολος | 170/170 (top 1%) | 154/170 | PhD University of Illinois |
Ζαφειρούδη Κορίνα | 170/170 (top 1%) | 148/170 | PhD Pennsylvania State University |
Θεολογίτης Κων/νος | 169/170 | 150/170 | |
Δαλαμάγκας Άγγελος | 168/170 | 159/170 | PhD Cornell University |
Πολίτης Στέφανος | 168/170 | 158/170 | PhD University of Texas at Austin |
Παγουλάτου Ματίνα | 168/170 | 158/170 | PhD EPFL |
Τσέλλος Λεονάρδος | 168/170 | 155/170 | PhD University of Texas at Austin |
Ποδηματά Χαρά | 168/170 | 155/170 | PhD Harvard University |
Κουτσάφτης Θάνος | 168/170 | 154/170 | PhD New York University |
Χριστοφορίδης Λευτέρης | 168/170 | 147/170 | MSc Columbia University |
Δράκος Γιώργος | 168/170 | 146/170 | MSc Imperial College London |
Προεστάκη Μαρία | 168/170 | 144/170 | PhD Carnegie Mellon University |
Κοτσιφάκης Κωνσταντίνος | 167/170 | 157/170 | PhD Georgia Tech |
Γκέβρου Μαρία | 167/170 | 152/170 | |
Τσιότσιας Κωνσταντίνος | 167/170 | 153/170 | PhD University of Texas at Austin |
Ασιμομήτης Γιώργος | 167/170 | 150/170 | PhD ETH Zurich |
Βλατάκης Μανώλης | 167/170 | 148/170 | PhD Columbia University |
Γεωργόπουλος Μάρκος | 167/170 | 153/170 | MSc Imperial College London |
Σωτήρης Γεωργούσης | 166/170 | 150/170 | MSc Bocconi University |
Παπαδόπουλος Αριστοτέλης | 167/170 | 144/170 | PhD University of Southern California |
Ανδριώτης Μπάμπης | 166/170 | 148/170 | PhD Pennsylvania State University |
Σούλης Γιάννης | 165/170 | 162/170 | MSc Imperial College London |
Τσέλεπος Άρης | 165/170 | 157/170 | MSc UC Davis |
Παναγόπουλος Γιώργος | 165/170 | 153/170 | PhD University of Houston |
Λίτσα Ελένη | 165/170 | 151/170 | PhD University of Denver |
Φούντας Γρηγόρης | 164/170 | 154/170 | PhD University at Buffalo |
Λεωνίδης Αλέξανδρος | 164/170 | 157/170 | MiM London Business School |
Πασπαράκης Αλέξανδρος | 164/170 | 156/170 | PhD Erasmus University - RSM |
Νομικού Σοφία | 163/170 | 156/170 | PhD New York University |
Περτικιόζογλου Ελίζα | 163/170 | 160/170 | MSc Harvard University |
Μαθητές GRE 2014 | Quant score | Verbal score | Admitted |
---|---|---|---|
Χατζηκωνσταντίνου Μάνος | 170/170 (top 1%) | 161/170 | MSc UC Los Angeles |
Xατζηαφράτης Βαγγέλης | 170/170 (top 1%) | 159/170 | PhD Stanford University |
Μανούσης Αντώνης | 170/170 (top 1%) | 158/170 | PhD Carnegie Mellon |
Γκαρτζονίκας Γιώργος | 170/170 (top 1%) | 158/170 | |
Mατίκας Γιώργος | 170/170 (top 1%) | 156/170 | PhD Columbia University |
Tσιανίκας Σταμάτης | 170/170 (top 1%) | 154/170 | PhD Rutgers University |
Τσιάντας Φάνης | 168/170 | 161/170 | MSc ETH Zurich |
Ζάρκος Παναγιώτης | 168/170 | 160/170 | PhD UC Berkeley |
Γκένωσης Δημήτρης | 168/170 | 157/170 | PhD New York University |
Γιαννόπουλος Χρήστος | 168/170 | 153/170 | PhD University of Michigan |
Οδυσσέας Καλοΐδας | 167/170 | 155/170 | MSc LSE |
Αδαμόπουλος Χρήστος | 167/170 | 153/170 | PhD UC Berkeley |
Πρίφτης Αλέξανδρος | 167/170 | 153/170 | PhD University of Texas at Austin |
Θεοχαρόπουλος Γιώργος | 167/170 | 151/170 | |
Πονηράκη Ανθούλα | 167/170 | 148/170 | MSc University College London |
Μιχαηλίδης Θοδωρής | 166/170 | 142/170 | |
Στρίγγας Φαίδωνας | 166/170 | 158/170 | MSc TU Munich |
Σαμαράς Ευάγγελος | 166/170 | 155/170 | PhD Northeastern University |
Καλληδώνης Παναγιώτης | 166/170 | 154/170 | MiM ESMT |
Κυριαζής Άντζελο | 165/170 | 159/170 | PhD Yale University |
Αβραάμ Χαράλαμπος | 165/170 | 159/170 | MSc University of Cambridge |
Ράπτης Δήμος | 165/170 | 158/170 | MSc Imperial College |
Διαμαντίδης Περικλής | 165/170 | 162/170 | MSc KTH |
Μπουντούρης Παναγιώτης | 165/170 | 150/170 | MSc ETH Zurich |
Βλαχάκης Χρήστος | 165/170 | 148/170 | MiM ESMT |
Μαθητές GRE 2013 | Quant score | Verbal score | Admitted |
---|---|---|---|
Σπηλιόπουλος Γιάννης | 170/170 (top 1%) | 167/170 | PhD Columbia University |
Μαυρογιάννης Αλέξανδρος | 170/170 (top 1%) | 166/170 | MSc Carnegie Mellon University |
Σακαρίδης Χρήστος | 170/170 (top 1%) | 164/170 | PhD ETH Zurich |
Μέλλου Κωνσταντίνα | 170/170 (top 1%) | 158/170 | PhD MIT |
Πανόπουλος Γιάννης | 170/170 (top 1%) | 156/170 | MSc Stanford University |
Βρεττός Μουλος | 170/170 (top 1%) | 152/170 | PhD UC Berkeley |
Γεωργίου Νικόλας | 170/170 (top 1%) | 149/170 | MSc Cornell University |
Κρυσταλλίδης Απόστολος | 168/170 | 159/170 | MSc ETH Zurich |
Καλφαντής Παύλος | 168/170 | 159/170 | MSc UC Berkeley |
Καλοδήμα Μαρία | 168/170 | 155/170 | MSc Princeton University |
Κοντογιάννης Κώστας | 168/170 | 153/170 | MSc ETH Zurich |
Θωμά Δέσπω | 167/170 | 159/170 | MSc Columbia University |
Βεντουρής Βασίλης | 167/170 | 150/170 | MSc Imperial College London |
Αναλυτικά το πρόγραμμα GRE στο Global
To Global έχει την καλύτερη προετοιμασία για το GRE στην Ελλάδα και συγκαταλέγεται στα κορυφαία Prep Centers της Ευρώπης. O ένας στους πέντε μαθητές μας γράφει 170 στο Quantitative (top 1% παγκοσμίως) και το 90% των μαθητών μας γράφει πάνω από 165/170 (top 10% παγκοσμίως).
Αν έχετε στόχο να σπουδάσετε στην Αμερική και στα κορυφαία πανεπιστήμια της Ευρώπης (ETH Zurich, Imperial, κλπ), οι ιδρυτές του Global θα σας βοηθήσουν βήμα-βήμα με όλα τα στάδια των αιτήσεων και τα συνοδευτικά έγγραφα. Η μεθοδολογία που ακολουθούμε για τις αιτήσεις είναι μοναδική και έχει σίγουρα αποτελέσματα: Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών μας του GRE γίνεται δεκτή στην πρώτη δεκαπεντάδα των πανεπιστημίων της Αμερικής και της Ευρώπης.
Η διδασκαλία γίνεται από καθηγητές εξειδικευμένους στο GRE, με μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, οι οποίοι σας διδάξουν στοχευμένα τις ιδιαιτερότητες του τεστ ώστε να πιάσετε το score που χρειάζεται.
Στους μαθητές που κάνουν προετοιμασία για το GRE παρέχουμε δωρεάν όλη τη βοήθεια με τις αιτήσεις και τα Συνοδευτικά Έγγραφα (Personal Statement, Resume, Συστατικές), συμπεριλαμβανομένου του review και editing των εγγράφων που θα ετοιμάσετε.
Η εξάσκηση μέσω υπολογιστή γίνεται σε adaptive simulations και σε περιβάλλον προσομοίωσης που βοηθάει στην εξοικείωση με το περιβάλλον εξέτασης του official test.
Στους μαθητές μας του GRE που προετοιμάζονται για την Αμερική προσφέρουμε αποκλειστικά το Mentoring Workshop με τον co-founder του Global Prep Γιώργο Κατσίκη (PhD Stanford & MIT).
Το διδακτικό υλικό περιλαμβάνεται στα δίδακτρα και αποτελείται από αυθεντικές ασκήσεις που έχουν ήδη πέσει στο test, καθώς και τη θεωρία που καλύπτει την ύλη όλων των ασκήσεων.
Ενάρξεις μαθημάτων GRE
Η προετοιμασία για το test GRE στο Global γίνεται σε έναν σεμιναριακό κύκλο 8 εβδομάδων. Παράλληλα με την προετοιμασία οι μαθητές μας κάνουν προσομοιώσεις (simulations) μέσω των οποίων αφομοιώνουν τον τρόπο σκέψης που διδάσκουμε στην αίθουσα και εξοικειώνονται με το περιβάλλον του τεστ.
Η προετοιμασία για το GRE παρέχεται τις εξής ώρες:
Απογευματινό Τμήμα | Βραδινό Τμήμα |
---|---|
16:00 - 19:00 (Διά ζώσης / online) | 19:00 - 22:00 (Διά ζώσης / online) |
Για τους επόμενους μήνες μπορείτε να επιλέξετε μια από τις παρακάτω περιόδους προετοιμασίας:
Τμήμα Έγγραφή έως: Λήξη μαθημάτων:
Δεκεμβρίου 27 Νοεμβρίου 2024 6 Φεβρουαρίου 2025
Ιανουαρίου 8 Ιανουαρίου 2025 6 Μαρτίου 2025
Φεβρουαρίου 5 Φεβρουαρίου 2025 3 Απριλίου 2025
Μαρτίου 5 Μαρτίου 2025 8 Μαΐου 2025
Απριλίου 2 Απριλίου 2025 5 Ιουνίου 2025
Μαΐου 7 Μαΐου 2025 3 Ιουλίου 2025
Ιουνίου 4 Ιουνίου 2025
(διακοπή ενός μήνα)4 Σεπτεμβρίου 2025
Λόγω της ποιότητας της προετοιμασίας στο Global, η ζήτηση για τα μαθήματα GRE ειδικά τους φθινοπωρινούς μήνες είναι πάρα πολύ αυξημένη. Αν θέλετε να παρακολουθήσετε μαθήματα τον Αύγουστο ή τον Σεπτέμβρη, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αρκετά νωρίς για να εξασφαλίσετε θέση.
Η ομάδα καθηγητών GRE
Ελένη Σίσσα – Specialized Verbal Instructor GRE
Με περισσότερα από 35 χρόνια εμπειρία στη διδασκαλία των standardized tests και έχοντας προετοιμάσει επιτυχώς χιλιάδες φοιτητές για την αποδοχή τους στα μεγαλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού, η Ελένη είναι κατά κοινή ομολογία η καλύτερη καθηγήτρια στην Ελλάδα.
Η Ελένη έχει αποφοιτήσει από το City University of New York με Master in Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL) και στη συνέχεια εξειδικεύτηκε στην Αμερική στην διδασκαλία των standardized tests.
Εργάστηκε για ένα διάστημα στο πανεπιστήμιο της, το City University of New York, και το 1991 επέστρεψε στην Αθήνα φέρνοντας τη διδασκαλία των standardized tests στη χώρα μας και δημιουργώντας το πρώτο υλικό για τη διδασκαλία τους στην Ελλάδα.
Αθανασία Αργυροπούλου – Specialized Verbal Instructor GRE
Αφού τελείωσε με Άριστα τις προπτυχιακές της σπουδές στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, η Αθανασία συνέχισε με Μεταπτυχιακές Σπουδές στο University of Edinburgh ολοκληρώνοντας με Άριστα το πρόγραμμα MSc in Teaching English to Speakers of Other Languages – TESOL και εξειδικεύτηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο στη διδασκαλία των standardized tests.
Με την πρόσληψή της στο Global Prep επέστρεψε στην Ελλάδα, όπου σχεδίασε και διαμόρφωσε με βάση το αγγλικό πρότυπο το πρόγραμμα διδασκαλίας του GRE, του IELTS και του TOEFL στο Global.
Οι μαθητές της Αθανασίας πετυχαίνουν από τα υψηλότερα scores σε παγκόσμιο επίπεδο στο Verbal section του GRE, ενώ η μεθοδολογία της στη διδασκαλία του IELTS και του TOEFL έχει βοηθήσει χιλιάδες μαθητές του Global να πετύχουν με την πρώτη προσπάθεια τα scores που χρειάζονται για την εισαγωγή τους στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της επιλογής τους.
Σωτήρης Σίμος – Specialized Quantitative Instructor GRE
O Σωτήρης είναι αριστούχος από το Μαθηματικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών. Στη συνέχεια ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στα Θεωρητικά Μαθηματικά, επίσης με Άριστα. Έχοντας κλείσει μια δεκαετία διδακτικής εμπειρίας στον φροντιστηριακό χώρο εξειδικεύτηκε ως standardized test instructor για τα τεστ GMAT και GRE (Quantitative sections) και ενσωματώθηκε στην ομάδα καθηγητών του Global Prep.
Ο Σωτήρης είναι ιδιαίτερα αγαπητός στους μαθητές μας, καθώς φημίζεται για την υψηλή μεταδοτικότητα του και την ικανότητά του να αντιλαμβάνεται τις αδυναμίες τους και να τους βοηθάει να πετύχουν το μέγιστο score στα τεστ, από όποιο αντικείμενο σπουδών και αν προέρχονται.
Δομή και συχνές ερωτήσεις για το GRE
Τομέας Εξέτασης (Section) | Μέγεθος | Μορφή Ερωτήσεων | Διάρκεια |
---|---|---|---|
Analytical Writing (Έκθεση) | 1 έκθεση | • Analysis of an Issue | 30 λεπτά |
Verbal Reasoning (2 sections) | 27 ερωτήσεις | • Reading Comprehension • Text Completion • Sentence Equivalence | 41 λεπτά |
Quantitative Reasoning (2 sections) | 27 ερωτήσεις | • Data interpretation • Numeric Entry • Quantitative Comparison | 47 λεπτά |
Παράδειγμα ερώτησης του Quantitative Section:
Παραδείγματα ερωτήσεων του Verbal Section:
Το GRE έχει την ιδιαιτερότητα οτι είναι computer adaptive test (CAT) σε επίπεδο ενότητας. Όλοι οι υποψήφιοι ξεκινούν το τεστ με το ίδιο επίπεδο δυσκολίας. Κατόπιν και ανάλογα με το αν θα απαντήσουν σωστά ή λάθος στις πρώτες ερωτήσεις, διαμορφώνεται και το επίπεδο δυσκολίας στο υπόλοιπο τεστ.
Αυτό σημαίνει ότι το test προσαρμόζεται στο επίπεδο δυσκολίας του εξεταζομένου. Η επίδοση του εξεταζόμενου σε κάθε ξεχωριστό section διαμορφώνει το επίπεδο δυσκολίας του επόμενου section. Ο αριθμός των σωστών ή λάθος απαντήσεων καθώς και το επίπεδο δυσκολίας τους καθορίζουν την τελική βαθμολογία.
Γι αυτό το λόγο στο Global δεν προετοιμάζουμε τους μαθητές μας σε στατικό υλικό, όπως έκαναν τα τυπικά φροντιστήρια της Ελλάδας, αλλά σε adaptive computer simulations που έχουμε κάνει license από το εξωτερικό ειδικά για τους μαθητές μας.
Η κλίμακα βαθμολογίας είναι 130 έως 170 για το Quantitative Section, 130 έως 170 για το Verbal section και 0 έως 6 για το Analytical Writing section.
Η εξέταση του GRE σταθμίζει υποψηφίους από διάφορα πανεπιστήμια τον ένα ως προς τον άλλο. Έτσι παρέχει στα admission offices ένα μέτρο σύγκρισης των υποψηφίων που κάνουν αιτήσεις πολύ πιο αντιπροσωπευτικό από τον βαθμό πτυχίου, που για φοιτητές ίδιας επίδοσης μπορεί να διαφέρει πάρα πολύ από το ένα τμήμα στο άλλο.
Το GRE score εκφράζει σε ποιο ποσοστό του πληθυσμού βρίσκεστε. Στο ακόλουθο αρχείο θα βρείτε την αντιστοίχιση score σε ποσοστά: GRE Concordance Table
Γιατί το GRE είναι σημαντικό για έναν international (Έλληνα) φοιτητή;
Τα πανεπιστήμια της Αμερικής είναι πολυζήτητα. Κάθε χρόνο κάνουν σε αυτά αιτήσεις χιλιάδες φοιτητές από όλο τον κόσμο για έναν πολύ περιορισμένο αριθμό θέσεων. Οι φοιτητές αυτοί μπορεί να προέρχονται από γνωστά στους Αμερικανούς πανεπιστήμια (πχ Stanford, MIT, Princeton, αλλά και πιο μικρά όπως Ohio State, Arizona State κλπ) ή λιγότερο αναγνωρισμένα ή και άγνωστα πανεπιστήμια από κάποια άλλη γωνιά του πλανήτη (πχ από κάποια επαρχιακή πόλη της Κίνας ή από την Ξάνθη, την Πάτρα, κτλ).
Το GRE είναι ένα αντικειμενικό μέτρο σύγκρισης που βάζει τους Έλληνες φοιτητές στον χάρτη. Λέει στο πανεπιστήμιο “Κοίτα δεν ξέρεις που ειναι το πανεπιστήμιο Πατρών ή το Μετσόβιο, δεν ξέρεις τι σημαίνει αυτό το 9.2 που έχω βγάλει βαθμό πτυχίου και πως σχετίζεται με το GPA κάποιου από τη Μινεσότα, αλλά δες εδώ, έχω γράψει στο top 1% στην εξέταση του GRE που είναι αντικειμενικό μέτρο σύγκρισης και με σταθμίζει με όλους τους άλλους. Άρα η αίτησή μου ειναι κάτι που αξίζει να δεις”.
Στο παρακάτω βίντεο η κα. K. Miller, Director of Professional Education στο Boston University αναλύει την σημασία του GRE για τις αιτήσεις στην Αμερική, καθώς και την αξία της προετοιμασίας στο Global Prep:
Πολλά μεγάλα πανεπιστήμια της Αμερικής είχαν αναγκαστεί να αλλάξουν το status του GRE από υποχρεωτικό σε not required (optional) ή ακόμα και not accepted, γιατί δέχονται πιέσεις να δώσουν προτεραιότητα (affirmative action) στις αιτήσεις υποψηφίων από underrepresented minorities των ΗΠΑ, με το επιχείρημα ότι οι φοιτητές που προέρχονται από μειονότητες δεν έχουν τους πόρους ή τον χρόνο να προετοιμαστούν το ίδιο καλά για ένα τεστ αντίληψης σε σχέση με τους εύπορους λευκούς. Αφαιρώντας το τεστ αντίληψης εξαφάνιζαν το πλέον αντικειμενικό μέτρο σύγκρισης από τις αιτήσεις των υποψηφίων, οι οποίες πλέον κρίνονταν σχεδόν αποκλειστικά από τα συνοδευτικά έγγραφα, μεταξύ των οποίων και το λεγόμενο “Diversity Statement”.
Αυτά ήταν κακά νέα για τους international φοιτητές (μεταξύ των οποίων και εμείς). Αφαιρώντας τις τυποποιημένες εξετάσεις GRE από τα κριτήρια εισαγωγής στερούσαν πολύτιμα μόρια εισαγωγής από τους αριστούχους φοιτητές που προέρχονταν από όχι τόσο διεθνώς αναγνωρισμένα πανεπιστήμια, όπως τα δικά μας. Η εξέταση του GRE σταθμίζει υποψηφίους από διάφορα πανεπιστήμια τον ένα ως προς τον άλλο. Έτσι παρέχει στα admission offices ένα μέτρο σύγκρισης των υποψηφίων που κάνουν αιτήσεις πολύ πιο αντιπροσωπευτικό από τον βαθμό πτυχίου, που για φοιτητές ίδιας επίδοσης μπορεί να διαφέρει πάρα πολύ από το ένα τμήμα στο άλλο.
Αυτό ξεκίνησε να αλλάζει με την πρόσφατη απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου των ΗΠΑ, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά εδώ, καθώς οι δικαστές αποφάσισαν ότι τα κριτήρια εισαγωγής θετικής διάκρισης (affirmative action) που λαμβάνουν υπόψη τη φυλή ενός υποψηφίου με τρόπους όπως αυτούς που χρησιμοποιούν το Harvard και το UNC παραβιάζουν την υπόσχεση του Συντάγματος των ΗΠΑ για ίση προστασία υπό τον νόμο.
Η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου των ΗΠΑ θα υποχρεώσει τα πανεπιστήμια να επιστρέψουν πίσω στην αξιολόγηση των υποψηφίων με βάση τις ακαδημαϊκές και ερευνητικές επιδόσεις αυτών και να σταματήσουν να βάζουν κατώτατα όρια (quotas) στο πόσοι από αυτούς θα πρέπει υποχρεωτικά να προέρχονται από μειονότητες προκειμένουν να φτιάξουν ένα πιο diverse μείγμα φοιτητών.
Μέχρι τότε συνιστούμε στους μαθητές μας να δώσουν έμφαση στις αιτήσεις τους σε πανεπιστήμια που δέχονται το GRE (mandatory ή optional), καθώς οι πιθανότητες να γίνουν δεκτοί σε αυτά πανεπιστήμια είναι πολύ μεγαλύτερες σε σχέση με αυτά που το έχουν αποσύρει.
Ναι, το GRE είναι απαιτούμενο για τις αιτήσεις σε πολλά προγράμματα στην Ολλανδία (TU Delft, University of Amsterdam, κά), στην Ελβετία (ETH Zurich, St Gallen) και στην Αγγλία (LSE), αλλά και σε κάποια επιλεγμένα προγράμματα στη Σουηδία, τη Γαλλία και την Ιταλία. Τα πανεπιστήμια που είναι πολύ δημοφιλή χρειάζονται επιπλέον κριτήρια για να ξεχωρίζουν τους καλύτερους υποψηφίους από τις χιλιάδες αιτήσεις που δέχονται και το GRE τους εξυπηρετεί σε αυτόν τον σκοπό.
Το αργότερο 3 μήνες πριν τα deadlines των αιτήσεών σας, αν και ιδανικά περίπου 4-6 μήνες νωρίτερα για να μην πιεστείτε. Για τις αιτήσεις στην Αμερική που είναι τον Δεκέμβριο αυτό σημαίνει να ξεκινήσετε προετοιμασία το αργότερο τον Σεπτέμβριο. Οι περισσότεροι μαθητές μας έρχονται τον Αύγουστο, ώστε να έχουν το περιθώριο να βάλουν και την προετοιμασία του TOEFL μετά το GRE.
To GRE έχει ένα εξεταστικό κέντρο στην Ελλάδα:
Εξετάζεται στην Αθήνα από τον φορέα Professional Services Centre (Λαγουμιτζή 24, Καλλιθέα, Τ.Κ. 17671).
Η εξέταση του GRE test διαρκεί 2 ώρες.
Ανεπίσημα τα αποτελέσματα τα μαθαίνετε αμέσως μετά την ολοκλήρωση του τεστ. Επίσημα στέλνονται σε σας και στα πανεπιστήμια της επιλογής σας μετά από 10-15 ημέρες.
Ο πιο απλός τρόπος είναι μέσω Internet με χρήση πιστωτικής κάρτας. Εναλλακτικά μπορείτε να κάνετε την αίτηση, τηλεφωνικά ή και ταχυδρομικά. Για να κλείσετε θέση τώρα μέσω internet επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο: Register online for the GRE
Το κόστος των εξετάσεων είναι $205.
Θα χρειαστεί να έχετε μαζί ταυτότητα ή διαβατήριο, καθώς και το confirmation number που σας έχει σταλεί με email με την ολοκλήρωση της κράτησης.
Τα αποτελέσματα διαρκούν 5 χρόνια. Μπορείτε να επαναλαμβάνετε την εξέταση μία φορά κάθε 21 ημέρες και το ανώτατο μέχρι 5 φορές το χρόνο.
Μπορείτε να βρείτε τους κωδικούς στον ακόλουθο σύνδεσμο: GRE institution codes
Ναι, θα σας δώσουν επιπλέον χρόνο για την εξέταση. Για να εγκριθεί το αίτημά σας θα πρέπει να προσκομίσετε προς αξιολόγηση τα απαραίτητα δικαιολογητικά τουλάχιστον 6 εβδομάδες πριν την εξέταση. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικές οδηγίες εδώ: https://www.ets.org/gre/revised_general/register/disabilities/